Online αγορές ρούχων.

Online αγορές ρούχων

Το διαδίκτυο πλέον είναι μέρος της καθημερινότητας μας, εξελίχθηκε με το πέρασμα των χρόνων από κάτι προαιρετικό σε κάτι αναγκαίο. Αυτή η δημοφιλία και αναγκαιότητα του διαδικτύου, όσον αφορά τον χώρο της ένδυσης, δημιούργησε μια ανταγωνιστικότητα μεταξύ των κλασικών καταστημάτων ένδυσης τα οποία δεν έχουν κάποια ηλεκτρονική παρουσία, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα ένδυσης.

Προ δεκαετίας οι καταστηματάρχες θεωρούσαν προαιρετικό το να έχουν μια ιστοσελίδα και να πωλούν τα ρούχα τους μέσω αυτής της διαδικασίας. Πολύ πιθανόν να είχαν δίκιο τότε γιατί το κοινό δεν ήταν εξοικειωμένο με την τεχνολογία, ούτως ώστε να μπουν στην διαδικασία να αγοράσουν κάτι ηλεκτρονικά από ένα κατάστημα ρούχων της διπλανής πόλης. Απλά επισκέπτονταν το κατάστημα ρούχων της περιοχής τους και έκαναν της αγορές τους και απλά είχαν μια ιδέα σερφάροντας στο διαδίκτυο για τα εμπορεύματα του κάθε καταστήματος. Επί της ουσίας οι ιστοσελίδες τότε χρησίμευαν στους καταναλωτές πιο πολύ ως ενημερωτικός κατάλογος και δεν είχαν κατανοήσει πλήρως ότι μια ιστοσελίδα μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά με το φυσικό κατάστημα. Απλός ενημερώνονταν από το διαδίκτυο για τα ρούχα του καταστήματος και αντί να το παραγγείλουν από την άνεση του σπιτιού τους, πήγαιναν στο κατάστημα για να το αγοράσουν.

Με το πέρασμα των χρόνων όμως το διαδίκτυο άρχισε να κερδίζει έδαφος και οι αγορές ρούχων μέσω αυτού άρχισε σιγά σιγά να είναι μια βασική επιλογή. Η εξοικείωση του καταναλωτικού κοινού στις νέες τεχνολογίες βοήθησε σε αυτή την αλλαγή συμπεριφοράς στον τρόπο αγορών. Όπως καταλαβαίνουμε το διαδίκτυο ελευθέρωσε την αγορά και μπορούμε να πούμε ότι δημιούργησε μια ασφάλεια στις τιμές.

Ο καταναλωτής τώρα πια είναι πλήρως ενημερωμένος για το ρούχο που θέλει να αγοράσει και με πια τιμή. Αυτός ο άτυπος διαδικτυακός πόλεμος των καταστημάτων ρούχων είναι προς όφελος πάντα του καταναλωτή , διότι του δίνει την δυνατότητα της επιλογής μόνο με ένα κλικ. Τα καταστήματα θα κάνουν τα πάντα ώστε αυτό κλικ να είναι στην δικιά τους ιστοσελίδα, κερδίζοντας το είτε με προσφορές ή με άλλες υπηρεσίες προς όφελος του καταναλωτή για παράδειγμα τα δωρεάν μεταφορικά.

Οι online αγορές ρούχων τώρα πια είναι πολύ βολικές και εύκολα προσβάσιμες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα ενός καταστήματος και να ξεκινήσετε τις αγορές σας. Μπορείτε να το κάνετε από την άνεση της κρεβατοκάμαρας σας χωρίς να χρειάζεται να ντυθείτε για να πάτε στο αυτοπρόσωπος στο κατάστημα. Δυσπιστία όμως πάντα υπάρχει και είναι απόλυτα λογικό. Έτσι ακόμα και σήμερα, πολλοί είναι ενάντια στην αγορά ρούχων online για δύο κύριους λόγους. Ένα, αυτό που παραδίδεται είναι διαφορετικό από την εικόνα που προβάλετε στην ιστοσελίδα του καταστήματος και δύο, ίσως να πάρετε λάθος μεγέθη κατά λάθος. Αυτά τα προβλήματα μπορούν εύκολα να λυθούν με την ύπαρξη καλών τεχνικών μετρήσεων και ένα καλό διάγραμμα μετατροπής μεγέθους και με την αγορά προϊόντων από καταστήματα ειδών ένδυσης με καλές κριτικές.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι όταν ψωνίζετε online, στερούνται της βασικής εμπειρίας ανθρώπινης αλληλεπίδρασης. Ξεχνούν να αναφέρουν όμως ότι ο βασικός στόχος του ιδιοκτήτη είναι να κάνεις όσες περισσότερες αγορές έτσι θα κάνει τα πάντα για να αγοράσετε το κάτι παραπάνω. Αυτό βέβαια από μόνο του δεν είναι κάτι κακό και καλά κάνουν, σε αυτό το σημείο στοχεύουμε στην αμεροληψία της διαδικασίας. Αυτό απουσιάζει από τα ηλεκτρονικά ψώνια ρούχων, καθώς είναι μόνο εσύ και ο υπολογιστής έτσι η γνώμη σου και η επιλογή σου δεν επηρεάζετε από τρίτους.

Σε καμία περίπτωση ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν αντικαθιστά το φυσικό κατάστημα. Όλα έχουν τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα τους, οπότε ο συνδυασμός τους θα φέρει το αποτέλεσμα που θέλετε.

  • follow us on